Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.09.2022 08:27 - За новата ми класация - музеите
Автор: kirilova Категория: История   
Прочетен: 3844 Коментари: 2 Гласове:
4

Последна промяна: 07.10.2022 16:40

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Няколко думи за новата ми класация. Надявам се да ви хареса.

Тези дни ще започна една друга моя класация свързана с музеите във Варна. Преди това искам да кажа няколко думи за някой от тях. 

imageimage

Наскоро посетих Аквариума и трябва да кажа,че бях изключително разочарована от това колко е занемарен не само отвън,но и вътре. Като малка съм ходила там и няма нищо общо с това което е сега. За съжаление трябва да отбележа първо.че нямаше никакво разнообразие на рибите и въобще на морските обитатели в Черно море. Една от залите беше изцяло затворена. И то не заради ремонт. Това наистина е много жалко тъй като това е най-стария по рибни ресурси в целия Балкански п-ов и държавата ни би трябвало да се погрижи да запази и поддържа това съкровище не само като туристическа дестинация,но и от научна гледна точка.


image

Що се отнася до археологическия и военноморския музей,които също имах възможността да посетя мога да кажа,че не е занемарено. Разбира се винаги може да се иска повече, но поне се поддържа това ,което са създали. Даже в Археологическия откриха нова зала, на някакви картини,но нямах възможността да ги видя тъй като залата я откриваха на следващия ден след посещението ми,но успях да направя няколко снимки.

image




Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. barin - Здравей, Диана. Посещавал съм в...
01.10.2022 22:49
Здравей, Диана. Посещавал съм всички музеи във Варна, че и по няколко пъти. Не мига да преценя ко е най-хубав, защото са различни.
Поздрави!
цитирай
2. kirilova - Здравеj,barin.Когато казах,че е....
04.10.2022 09:41
Когато казах,че е най-хубав,имах впредвид нещо друго.Може би по правилно беше да кажа,че е уникален с това,че е единствен в България,поне доколкото знам. Част от другите музеи ги има и на други места,Но Аквариума и идеята и целта, с която е направен се намира само във Варна.Това визирах.Иначе си прав.Всеки един от музеите е хубав,,когато се поддържа както трябва.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kirilova
Категория: История
Прочетен: 202754
Постинги: 121
Коментари: 93
Гласове: 574
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031